HUB 4.0 Consulting: нові простори, нові команди, новий бізнес

27.08.2020
Дмитро Чепур
HUB 4.0 Consulting: новые пространства, новые команды, новый бизнес

Наша команда має 5 років досвіду на ринку коворкінгів: за цей час ми зробили прибутковою локацію на Подолі і розвиваємо новий проект, HUB 4.0 CAMPUS. Саме тому одним з напрямків роботи HUB 4.0 є консалтингові послуг.

Команда HUB 4.0 постійно шукає нові можливості та варіанти співпраці. Із забудовниками, які бажають створити екосистему для мешканців житлових комплексів, власниками бізнес-центрів, орієнтованих на робочі місця гнучкого формату та з корпоративними замовниками, чиї працівники хочуть працювати у офісах нового типу.

Пропозиція вигідна: гнучкі простори приносять власникам в два-три рази більше прибутку, аніж традиційна здача комерційної нерухомості в оренду.

Отже, що ми робимо для наших замовників?

По-перше, дослідження

Ми глибоко занурюємось у проект, власника та команду яких ми консультуємо. Аналізуємо демографічні та економічні показники, порівнюємо пропозицію із іншими гравцями на ринку. Обов’язково проводимо SWOT-аналіз (дослідження сильних та слабих сторін, можливостей та ризиків), розробляємо асортимент послуг та пропозицій, працюємо із потенційними відвідувачами та резидентами, визначаючи їхні потреби.

На базі цих матеріалів готуємо докладний документ із обґрунтуванням доцільності відкриття локації чи змін у теперішній ситуації. Додатками до нього є розрахунок потрібних інвестицій, оптимістичний, песимістичний та реалістичний сценарії розвитку, а також 5-річний план зростання бізнесу.

По-друге, будівництво

У згоді із замовниками та у партнерстві з архітекторами, дизайнерами та спеціалістами з ергономіки робочих просторів ми створюємо та запускаємо нову локацію. Під створенням розуміється не лише будівництво та наповнення простору, але й розробка та впровадження бізнес-процесів, пошук та навчання персоналу, маркетингові активності та урочистості з нагоди відкриття. Ми вибудовуємо систему продажів та знаходимо перших резидентів, забезпечуємо юридичний та бухгалтерський супровід.

На налаштування процесів, з нашого досвіду, потрібно близько одного року, після чого, у погодженні з замовником, ми або передаємо йому бізнес, або продовжуємо керувати, розробляючи та впроваджуючи нововведення.

По-третє, управління

Третій етап – це поточне консультування або повноцінне управління простором. Ми беремо в управління коворкінгові простори або комерційну нерухомість та забезпечуємо її прибуткову роботу протягом тривалого часу.

Кілька важливих порад

За час консалтингової діяльності ми сформували декілька засадничих принципів, які варто знати тим, кого цікавить ринок коворкінгів.

  1.   Розмір має значення

Ми протягом п’яти років спостерігаємо за українським ринком коворкінгів та помітили, що більшість компаній, які вийшли з ринку, мали локації розміром менше 1000 квадратних метрів. Оптимальний розмір однієї локації, з нашого досвіду, близько 2000 квадратних метрів. Другий чинник успіху в залежності від розміру – кількість локацій. Вже на етапі дослідження ринку необхідно закладати можливості для масштабування.

  1.   Розміщення важливе

Географія надзвичайно важлива. Ще на етапі знайомства з проектом ми виїжджаємо на локацію та оцінюємо транспортну інфраструктуру, реальний людський трафік та спілкуємось із місцевими мешканцями та представниками цільових для коворкінгу груп. Розміщення – це не лише про зручність дістатись, але й про розвинуту екосистему локальних партнерів, серед яких ресторани, магазини та офіси надавачів послуг.

  1.   Спільнота — головне

Створення спільноти у коворкінгу – це не тільки про безлімітний алкоголь по п’ятницях. Це щоденна та копітка робота з постійного покращення внутрішньої екосистеми для спільноти резидентів, пошуку більш смачної кави для кава-поінтів, поновлення фарби у МФУ, впровадження технологічних рішень в адмініструванні та розробки програм лояльності для нових та існуючих резидентів.

Якщо вас зацікавила можливість співпраці із командою HUB 4.0, звертайтесь до Ярослава Бітієва