Заголовок первого уровня
HUB 4.0
8 українських бізнесменів про свої найбільші успіхи та провали

За майже три десятки років незалежності України вітчизняний бізнес став на ноги й подорослішав. Протягом цього часу з’явилось покоління бізнесменів, які змогли створити дещо особливе – один з найбільш інноваційних банків світу, глобальну горілчану імперію чи кілька різних бізнесів. Багатим та деколи болісним досвідом вони й поділились у своїх книгах.
- Дмитро Дубілет. «Бізнес на здоровому глузді. 50 ідей, як домогтись свого»
Дмитро Дубілет не потребує окремої презентації. Підприємець з шкільних років, вже у 28 років він обіймав посаду IT-директора «ПриватБанку». Після націоналізації останнього створив Fintech Band, яка стала фундаментом monobank (2 000 000+ клієнтів за два роки).
Дмитро спробував себе у державному управлінні, на посаді міністра Кабінету міністрів, але не витримав і повернувся в приватний сектор, де одразу ж створив мережу фітнес-клубів SMARTASS.
Книга Дмитра складається з 10 розділів. Кожен з них – опис одного надихаючого кейсу з життя автора. Про речі, які його драйвлять, допомагають бізнесу зростати та знаходити час на генерування ідей.
- Андрій Оністрат. «Як я про$рав банк»
Автор цієї книги зміг пройти цікавий шлях від валютного «мєняли» у переході до голови банку, після чого втратив майже все, що мав, однак не здався та проявив себе у кількох інших бізнесах та спорті. Серед створеного Андрієм – агенція з продажу авіаквитків «Білетів Світ» та мережа платіжних терміналів «Платежка». Серед досягнутого у спорті – більше двадцяти марафонських фінішів, п’ять стартів World Marathon Majors, три дистанції Ironman.
Крім того, у Андрія є шестеро дітей, він веде власний YouTube-канал та є доволі популярним мотиваційним спікером.
- Євген Черняк. «Big Money: принципи перших. Відверто про бізнес та життя успішних підприємців»
Євген Черняк є засновником корпорації Global Spirits та мультимільйонером, однак у цьому випадку набагато цікавішим є його авторство YouTube-каналу Big Money. На свій канал Євген запрошує бізнесменів з різних галузей та відверто спілкується з ними про все: бізнес, саморозвиток, життя, успіхи та невдачі.
Найпотужніші українські професіонали розповідають йому про свій бізнес, а Черняк ділиться цими розповідями зі своїми читачами. В’ячеслав Клімов («Нова пошта»), Владислав Чечоткін (Rozetka), Павло Вржещ (banda.agency) – ці спікери точно заслуговують на увагу.
- Євген Черняк. «Big Money: принципи перших. Відверто про бізнес та життя підприємниць. Книга 2»
Цього разу Євген зосередився на жінках, які творять бізнес в Україні, і знов зміг зібрати дуже професійну та мислячу тусовку. Лєра Бородіна розповіла, як їй вдалось побороти інформаційну атаку на G.Bar; Вікторія Тигипко навчила, як стартапу не потрапити до поганого інвестора, а Альона Гудкова поділилась досвідом щомісячної організації заходів на 1000+ осіб.
- Дмитро Томчук. «Тут клює. Відверті історії українського бізнесмена»
Дмитро Томчук має досвід роботи в різних галузях бізнесу: від машинобудування та харчової промисловості до інвестицій у IT-компанії. Складно знайти галузі, які ще не потрапили в поле його зору.
Спочатку бізнесмен розповідав цікаві історіі в Facebook, а потім світ побачила книга створена у колаборації з видавництвом «Наш формат». «Тут клює» – цікава, трохи сумна, але оптимістична книга про бізнес в Україні, психологію підприємництва та розвиток власної справи – все на прикладах із життя.
- Володимир Чеповий. «Я прокинувся щасливим»
Рідкісна, але від того ще більш цікава книжка про одного з засновників українського медіа-ринку. Саме його журнал «Наталі» став першим вітчизняним глянцевим виданням, а видавництво «Бліц-інформ» встановило стандарти спеціалізованих професійних видань.
Захоплюючі бізнес-історії — від пошуку себе до втрати всіх грошей, зароблених на позиції першого українського медіа-магната
- Антон Воронюк, Олександр Поліщук. «Актуальний інтернет-маркетинг»
Оскільки все вже працює в інтернеті, а дещо – лише в інтернеті, то створення власного проекту – дуже цінна навичка. Автори знають, з чого саме почати (спойлер: з планування), як розвивати і яких результатів реально досягти. Всі їхні поради супроводжуються прикладами, кожна теоретична теза має практичну ілюстрацію.
Автори – практики з агенції WebPromo, які працювали із такими грандами як Vodafone, Ощадбанк, METRO, «Воля», «Нова пошта», «Ашан» та інші.
- Дмитро Волконський. «Трафік Бізнес»
Дуже практичний гайд для майбутніх підприємців у сфері трафік-бізнесу від інвестора фонду UATECH та засновника компанії «ТРІОНІКА». У книзі обговорюються теми трафіку, його джерел, арбітражу та SEO. Крім того, розбираються кейси веб-майстрів, найрозповсюдженіші помилки та можливості для зростання.
Окремий розділ – про юридичні нюанси галузі, яку багато хто вважає «сірою», а то й взагалі нелегальною. Чому це не так розповідає автор та юристи компанії Arzinger.
Більшість з цих книжок можна прочитати у вільній для резидентів бібліотеці HUB 4.0, створеній у партнерстві з видавництвом «Наш формат», замовити у інтернет-магазині TopKniga.com.ua та забрати в нас, або ж придбати на рецепціях HUB 4.0 PODIL та HUB 4.0 CAMPUS.
Другие статьи

Презентація Дія City: стань свідком зміни української податкової системи

CEO проектів Євгена Клопотенка: «Творчість без системності — просто хобі»